Oppugno

Oppugno

2014

2015. január 04. - PaaaM
2014 volt az eddigi legkeményebb évem. 

Rengeteg sírás, és még több nevetés. 
TÉL
Első és legjobb döntésem, hogy nem léptem ki a munkahelyemről. Gyűlöltem. Nem éreztem azt, hogy megbecsülnék a munkám, nem voltam más mint egy telefonközpontos titkárnő, fizetés nélkül.
De végül maradtam, és eddig jó döntésnek bizonyult.
A munkában való egyensúly máshol bosszulta meg magát. Az eddigi pár barát, azok akiket 6-7 évig tekinthettem barátnak elhagytak. Nem tudom pontosan az okát. Benne van a szakításom, mely megbontotta az addigi egységet, és nem tudták, hogy "hova álljanak".De ugyan úgy benne van a politikához való hozzáállás. Nekem a politika a mindennapok része, nem hiszem, hogy ördögtől való lenne. Ők ezt nem értették, nekik ez nem munka, hanem egy lenézendő hobbi. Lényeg a lényeg egyedül maradtam mint a kisujjam. 

TAVASZ
Az első meleg napsugarak meghozták az igazi kampányt. Nem tudom hányszor mehettem kopogtatni, de több száz ajtón biztos becsöngettem. Sosem fogom elfelejteni az első kampányom.
Lehet, hogy rengeteget kampányoltunk, de az összefogás összetétele meg az általános csalódottság a választók részéről meghozta azt az eredményt, amitől a mai napig összeszorul a szívem. Jó pár olyan ember esett ki a parlamentből akiknek a körmük végében több tudás, tisztesség és akarás van mint azoknak akik ott terpeszkednek most. 
A választást követő 2. napon lettem 20. Nem nagyon volt kivel ünnepelni. A korábbi rendszer, mely szerint meglepi bulit szerveznek a barátok, értelemszerűen kiesett, de azért sikerült némi örömöt csempészni a szülinapomba.
Délelőtt 11 körül kaptam egy üzenetet, hogy nem vállnak meg tőlem(benne volt a pakliban, mivel nagyon kikaptunk) sőt még valami fizu szerűt is kapok :)
Jött még egy választás, de már összefosás nélkül. Meg is lett az eredménye, Jávor Bence kijutott az EP-be. Neki ott a helye, remekül csinálja.
Az eredményváró erősen megviselt, de már nem hibáztatom magam. Ilyen is kell, ebből tanul az ember.

NYÁR
Teljes kikapcsolás. 
2 hónap a szörnyű nyugaton. 
Felejthetetlen élmény, megérne egy külön bejegyzést. 
De csak visszajöttem. Elmenetelemkor tudtam, hogy kb mire jövök haza. De mégis meglepett a fizetés, a végleges munkakör és hogy ez tényleg a valóság.
A változatosság kedvéért jött még egy választás. Ez egy kicsit más volt, mivel jelölt lettem. Az esélytelenek teljes nyugalmával vágtam bele, de azért egész jól sikerült. 13%, elsőre nem rossz :) 

ŐSZ
A választás igazából ősszel volt, de a lényegen nem változtat. Örülök, hogy Gergőnek sikerült nyerni, de most is az egyik szemem sír mivel rengeteg olyan ember esett ki az önkorikból akiknek ott lenne a helyük, és sok olyan ember ül most ott akik nem érdemlik meg. 
Végre elköltözött a PM egy szuper helyre. Már nem fagyunk meg :)
És miénk a legjobb iroda :) Nálunk a legjobb a buli :)

Összességében pozitív vagy negatív év volt? 
Egyértelműen pozitív

Csalódtál valakiben? 
Igen, több ember is elérte, hogy ebbe a kategóriába kerüljön
és persze vezet a PM

Van akit megismertél és megszerettél? 
Nóri, örülök hogy megismertem :)

Hol jártál idén?
Bécs, Leeds, Liverpool, Manchester, Pozsony, Strasbourg
2014 zenéje? 
Clash-Should I stay or should I go

2014 sorozata? 
Grace klinika első évadai és a vonalak amiket nem kéne annyiszor átlépni
Botrány
Kártyavár
Miller család


A bejegyzés trackback címe:

https://oppugno.blog.hu/api/trackback/id/tr467039471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása